Termeni și condiții – pe înțelesul clientului
- Întotdeauna încercăm să ne satisfacem clienții
- Atunci când puneți bunurile în coș, completați adresa și confirmați comanda, încheiați un contract de cumpărare.
- Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la cumpărături. Dacă greșiți ceva și comandați ceva din greșeală sau vă răzgândiți, puteți modifica sau anula gratuit comanda până la expedierea acesteia. Trebuie doar să trimiteți un e-mail sau să sunați (program de lucru 7 zile pe săptămână).
- Nu vom furniza datele dvs. personale nimănui altcuiva decât furnizorilor noștri de servicii (de exemplu, transportatorului), acestea sunt în siguranță.
- Dacă vă răzgândiți în legătură cu achiziția (adică nu ați folosit bunurile și doriți să le returnați), puteți să vă retrageți în siguranță din contract și să returnați bunurile în termen de 90 de zile (120 de zile pentru clienții fideli), vom fi bucuroși să vă ajutăm. Nu trebuie să ne dați un motiv, dar vom fi bucuroși să ne anunțați cu privire la intenția dvs.. Vă vom rambursa suma integrală și cheltuielile de transport în contul dvs. cât mai repede posibil. Fără întârzieri. Dacă trimiteți marfa cu câteva zile întârziere, nu se întâmplă nimic. Vom fi bucuroși să vă trimitem prin e-mail o etichetă pentru retur cu care veți putea trimite returul gratuit prin intermediul companiei de transport Packeta sau să aranjăm ca un curier GLS să ridice coletul de la dvs. (fără să plătiți pentru transport). Cu toate acestea, bunurile trebuie să nu fie în stare despachetată, să fie nefolosite, cu ambalajul sigilat intact (conform legislației în vigoare).
- Reclamațiile (adică atunci când produsul nu funcționează) sunt tratate peste standard. Vă vom trimite cu plăcere o piesă nouă și, înainte să vă dați seama, veți avea produsul acasă. Nu este nevoie să imprimați formulare sau să atașați facturi. Trebuie doar să lăsați produsul la un punct de retur al companiei de transport Packeta sau să solicitați să vă trimitem un curier care să ridice produsul de la locația dvs. (detalii mai jos).
- Când primiți pachetul de la transportator, vă rugăm să verificați dacă ambalajul nu este deteriorat. Dar aproape întotdeauna este în regulă. Oh, și ambalăm 100% discret.
- Avantajul vârstei de peste 18 ani este că puteți face cumpărături cu noi, vă puteți înregistra și puteți viziona videoclipurile noastre de testare fără să vă faceți griji. Dacă ai sub 18 ani, pleacă repede de aici! :)
- Dacă aveți probleme, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la [email protected] sau să ne sunați la +420 596 810 697.
Ce trebuie să faceți în cazul în care bunurile nu funcționează (reclamații) sau dacă vă retrageți din contract în termen de 90 de zile (120 de zile pentru clienții obișnuiți)
- RECOMANDĂM: Cel mai simplu este să ni-l trimiteți înapoi prin compania de transport Packeta. Ajunge să ne trimiteți un e-mail, iar noi vă trimitem o etichetă și puteți lăsa pachetul gratuit la orice punct de retur Packeta din apropierea locuinței dvs.
- Sau vom trimite un curier GLS să ridice pachetul pentru a-l ridica direct de la dumneavoastră, fără ca dumneavoastră să plătiți nimic.
Imediat (dacă există în stoc, în caz contrar vom aranja) vă vom trimite bunuri noi sau le vom schimba în conformitate cu solicitarea dumneavoastră. Întotdeauna încercăm să satisfacem clientul pe cât de mult posibil. Vom fi bucuroși să vă rambursăm costurile de expediere, pe bază de dovadă.
Termeni și condiții - în limbaj juridic
TERMENI ȘI CONDIȚII
societatea comercială Růžový slon s.r.o. pentru vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online situat la adresa de internet www.sexyelephant.ro
1. Dispoziții introductive
1.1. Acești Termeni și condiții (denumiți în continuare "Termeni și condiții") ai societății Růžový slon s.r.o., Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, Republica Cehă nr. reg. com.: CZ28642317, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul județean din Ostrava sub numărul de dosar C 36400 (denumită în continuare „Vânzătorul”) reglementează în conformitate cu prevederile § 1751 (1) din Legea nr. 89/2012 Coll, Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”), drepturile și obligațiile reciproce ale părților care decurg în legătură cu sau pe baza unui contract de cumpărare (denumit în continuare „Contractul de cumpărare”) încheiat între Vânzător și o altă persoană fizică (denumită în continuare „Cumpărător”) prin intermediul magazinului online al Vânzătorului. Magazinul online este operat de către Vânzător pe site-ul web situat la adresa www.sexyelephant.ro (denumit în continuare „Site-ul web”), prin intermediul interfeței site-ului web (denumită în continuare „Interfața web a magazinului”).
1.2 Termenii și condițiile nu se aplică în cazul în care persoana care intenționează să achiziționeze bunurile de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează în cursul comenzii bunurilor în cadrul activității sale comerciale sau în cursul exercitării independente a profesiei sale.
1.3 Operatorul site-ului web (vânzătorul) interzice accesul la site-ul web și înregistrarea pe site-ul web persoanelor cu vârsta sub 18 ani. Aveți voie să accesați acest site web numai după ce ați declarat și confirmat că aveți peste 18 ani. Aveți voie să vă înregistrați pentru un cont de utilizator numai după ce ați declarat și confirmat că aveți peste 18 ani. Prin urmare, operatorul site-ului web a luat toate măsurile rezonabile pentru a împiedica accesul la site-ul web al persoanelor cu vârsta sub 18 ani. Dacă accesați site-ul web deși aveți mai puțin de 18 ani, ați făcut o declarație falsă, iar operatorul site-ului web nu își asumă nicio responsabilitate pentru astfel de acțiuni.
1.4 În contractul de achiziție pot fi convenite dispoziții care se abat de la acești Termeni și condiții de achiziție. Dispozițiile divergente din contractul de achiziție au prioritate față de dispozițiile din condițiile comerciale.
1.5. Prevederile din Termenii și condițiile sunt parte integrantă a Contractului de achiziție. 1.6. Contractul de cumpărare și Termenii și condițiile sunt redactate în limba română. Contractul de achiziție poate fi încheiat în limba română.
1.6 Vânzătorul poate modifica sau completa formularea Termenilor și condițiilor. Această dispoziție nu afectează drepturile și obligațiile apărute în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a Termenilor și condițiilor.
2. Contul de client
2.1. Prin înregistrarea ca Cumpărător pe Site, Cumpărătorul are acces la contul său de client, care oferă beneficii cum ar fi prezentarea generală a comenzilor, reduceri pentru clienți sau lista de dorințe personalizată. Cumpărătorul poate comanda bunuri din contul său de client, dar poate face acest lucru și fără să se înregistreze.
2.2 La înregistrarea unui cont de client și la comanda de bunuri, cumpărătorul este obligat să furnizeze toate datele sale în mod corect și adevărat. Cumpărătorul este obligat să actualizeze informațiile furnizate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări.
2.2.3. Informațiile furnizate de cumpărător în contul de client și atunci când comandă bunuri sunt considerate de către vânzător ca fiind corecte și actuale.
2.3 Accesul la contul de client este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru a accesa contul său de client. Vânzătorul nu este răspunzător pentru orice utilizare abuzivă a contului de client de către terți.
2.4. Cumpărătorul nu are dreptul de a permite terților să utilizeze contul de client. Cumpărătorul va informa imediat vânzătorul în cazul în care constată că informațiile necesare pentru a accesa contul de utilizator ar putea fi furate.
2.5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special dacă Cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator pentru o perioadă mai lungă de timp (2 ani) sau dacă Cumpărătorul își încalcă obligațiile care îi revin în temeiul Contractului de achiziție sau al acestor Termeni și condiții.
2.6. Cumpărătorul a luat la cunoștință că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil în orice moment, în special în ceea ce privește întreținerea de mentenanță necesară a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau întreținerea de mentenanță necesară a acestor echipamente de către terți.
3. Comenzi, încheierea contractului de achiziție
3.1. Toate prezentările bunurilor plasate în interfața web a magazinului au un caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare-cumpărare cu privire la aceste bunuri. Nu se aplică articolul 1732 alineatul (2) din Codul civil.
3.2. Cumpărătorul va plasa o comandă de bunuri în următoarele moduri:
3.2.1. prin intermediul contului său de client, după înregistrarea prealabilă pe site-ul web,
3.2.2. prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.
3.3. La plasarea unei comenzi, cumpărătorul selectează bunurile, numărul de articole, modalitatea de plată și de livrare.
3.4 Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul are dreptul de a verifica și de a modifica datele pe care le-a introdus în comandă. Cumpărătorul este obligat să introducă în comandă datele sale de facturare actuale și corecte. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului făcând clic pe butonul „Confirmare achiziție”. Informațiile furnizate în comandă sunt considerate corecte de către Vânzător. Valabilitatea comenzii este condiționată de completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și de confirmarea de către Cumpărător a faptului că a citit acești Termeni și condiții. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul se obligă să plătească bunurile.
3.5 Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul încheie un contract de cumpărare cu vânzătorul și acceptă prețul bunurilor comandate valabil în ziua comenzii. Toate comenzile plasate prin intermediul interfeței web a magazinului electronic sunt obligatorii. Prin încheierea contractului de cumpărare, atât vânzătorul, cât și cumpărătorul sunt de acord să respecte prezentele condiții.
3.6 Comanda este confirmată cumpărătorului prin e-mail în termen de 24 de ore de la înregistrare. Împreună cu confirmarea comenzii, vânzătorul trimite cumpărătorului prezenții Termeni și condiții. În funcție de natura comenzii (cantitatea de bunuri, prețul de achiziție, costurile de transport estimate), Vânzătorul are întotdeauna dreptul de a solicita Cumpărătorului o confirmare suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau prin telefon). În acest caz, contractul de achiziție dintre Vânzător și Cumpărător se încheie numai după confirmarea suplimentară a comenzii de către Cumpărător. În cazul în care bunurile nu se află în stoc în momentul înregistrării unei comenzi, ceea ce este rar, cumpărătorul va fi informat imediat despre acest fapt și va fi informat, de asemenea, cu privire la termenul aproximativ de livrare. Cumpărătorul poate decide dacă dorește să îi trimitem comanda doar parțial, să aștepte bunurile sau să se retragă din contract și, prin urmare, să anuleze comanda. În cazul anulării comenzii de către cumpărător din cauza indisponibilității bunurilor, vânzătorul va rambursa banii pentru bunurile indisponibile în termen de 3 zile de la efectuarea plății în contul cumpărătorului.
3.7. Cumpărătorul poate anula comanda cel târziu înainte de expedierea acesteia, despre care este informat prin e-mail. Cu toate acestea, cumpărătorul nu are dreptul de a anula comanda, aceasta depinde întotdeauna de acordul cu vânzătorul.
3.8. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea Contractului de cumpărare. Costurile suportate de către Cumpărător pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea Contractului de cumpărare (costuri de conectare la internet, costuri de convorbiri telefonice) sunt suportate de către Cumpărător însuși, iar aceste costuri nu diferă de tariful de bază al operatorului serviciului de telefonie folosit de către Cumpărător.
3.9 În cazul în care apare o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului în ceea ce privește indicarea prețului bunurilor pe site-ul web sau în timpul procesului de comandă, vânzătorul nu este obligat să livreze bunurile cumpărătorului la acest preț evident incorect. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la eroare fără întârziere nejustificată și îi trimite acestuia o ofertă modificată la adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare se încheie în acest caz prin confirmarea de primire de către cumpărător la adresa de e-mail a vânzătorului.
4. Termenul de livrare și metoda de livrare
4.1 Mărfurile care sunt listate ca fiind „în stoc” sunt în stocul magazinului nostru și expediate în următoarea zi lucrătoare. În cazul în care livrarea necesită o perioadă mai lungă, clientul este informat imediat cu privire la data de livrare. Cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul au convenit altfel, vânzătorul livrează bunurile în termen de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare. În caz contrar, consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, iar vânzătorul va rambursa cumpărătorului prețul de achiziție, inclusiv costurile de transport plătite, dacă este cazul, de către cumpărător. Vânzătorul este obligat să informeze cumpărătorul, fără întârzieri nejustificate, că nu își va putea îndeplini obligația de a livra bunurile în termen de cel mult 30 de zile de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.
4.2. Dacă bunurile nu se află în stoc în acel moment, cumpărătorul va fi informat imediat cu privire la acest fapt și va fi informat, de asemenea, cu privire la termenul aproximativ de livrare. În acest caz, cumpărătorul poate anula comanda, adică se poate retrage din contractul de achiziție.
4.3. Bunurile comandate vor fi trimise clientului în modul ales de cumpărător în comandă. Transportul este taxat conform tarifului în vigoare, a se vedea. poșta. Expedierile sunt asigurate în funcție de valoarea bunurilor. Ambalajul este gratuit pentru toate expedierile.
4.4. Livrăm documentul fiscal în format tipărit direct în colet împreună cu produsul comandat.
5. Transportul și livrarea de mărfuri
5.1. În cazul în care metoda de transport este convenită pe baza unei cereri speciale a Cumpărătorului, Cumpărătorul suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate cu această metodă de transport.
5.2. În cazul în care Vânzătorul este obligat, în temeiul Contractului de cumpărare, să livreze bunurile la locul specificat de Cumpărător în comandă, Cumpărătorul este obligat să preia bunurile la livrare. În cazul în care Cumpărătorul nu preia bunurile, Vânzătorul va considera acest lucru ca o retragere din Contractul de achiziție, caz în care Vânzătorul va avea dreptul de a solicita despăgubiri pentru costurile implicate.
5.3. În cazul în care, din motive întemeiate din partea cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a bunurilor sau în alt mod decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor sau costurile asociate cu o metodă diferită de livrare.
5.4 La primirea bunurilor de la transportator, cumpărătorul este sfătuit să verifice integritatea ambalajului bunurilor și, în cazul în care constată defecte, să anunțe imediat transportatorul. În cazul în care se constată că ambalajul este deteriorat sau falsificat, cumpărătorul poate să nu accepte coletul de la transportator. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor cumpărătorului în temeiul răspunderii pentru defecte ale bunurilor și altor drepturi ale cumpărătorului în temeiul legislației general obligatorii.
5.5. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata integrală a prețului de achiziție a bunurilor, inclusiv a costurilor de livrare, dar nu înainte de a lua în primire bunurile. Răspunderea pentru distrugerea, deteriorarea sau pierderea accidentală a bunurilor trece la cumpărător în momentul acceptării bunurilor sau în momentul în care cumpărătorul era obligat să accepte bunurile, dar nu a făcut acest lucru, încălcând contractul de vânzare-cumpărare.
5.6 Alte drepturi și obligații ale părților în ceea ce privește transportul mărfurilor pot fi reglementate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă sunt emise de către acesta.
6. Prețul mărfurilor și modalitățile de plată
6.1 Toate prețurile pentru bunuri și transport includ TVA (19% sau 9%) și toate taxele aferente. Prețurile sunt valabile în ziua în care se comandă bunurile. Acest lucru nu limitează capacitatea vânzătorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții convenite individual.
6.2 Toate ofertele promoționale sunt valabile în limita stocului disponibil sau până la momentul specificat de către vânzător. Orice reduceri la prețul bunurilor oferite de Vânzător cumpărătorului nu pot fi combinate.
6.3 Bunurile pot fi plătite în următoarele moduri:
6.3.1. Plata la livrare: bunurile comandate sunt livrate prin Packeta, prin curier GLS, Fan courier sau Cargus și veți plăti bunurile la primirea coletului.
6.3.2. Plata prin transfer bancar: după confirmarea comenzii dumneavoastră, vă vom furniza detaliile necesare pentru transferul bancar. După ce suma este transferată în contul nostru, vă vom trimite bunurile.
6.3.3. Plata la magazin: la primirea bunurilor în magazinul nostru din Havířov, este posibil să plătiți totul în numerar sau cu cardul.
6.3.4. Plata online cu cardul: în avans prin intermediul gateway-ului de plată Comgate.
6.4 Toate plățile dvs. sunt securizate în funcție de tipul de plată și de intermediarul de plată - de exemplu, banca etc. Plățile prin transfer bancar prin e-banking sunt securizate în funcție de banca dumneavoastră.
6.5 Vânzătorul are dreptul, în special în cazul în care Cumpărătorul nu confirmă comanda (articolul 3.6), să solicite plata integrală a prețului de achiziție înainte ca bunurile să fie trimise Cumpărătorului. Nu se aplică secțiunea 2119 (1) din Codul civil.
6.6.În cazul în care este uzual în relațiile comerciale sau dacă acest lucru este stipulat de reglementările legale general obligatorii, Vânzătorul va emite un document fiscal - o factură către Cumpărător în ceea ce privește plățile efectuate în baza Contractului de achiziție. Vânzătorul este plătitor al taxei pe valoarea adăugată. Vânzătorul emite documentul fiscal - factură către Cumpărător după plata prețului bunurilor și îl trimite Cumpărătorului împreună cu bunurile.
6.7 În cazul plății la livrare sau la un punct pick-up Packeta, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție este datorat în termen de 3 zile de la încheierea contractului de achiziție. În cazul plății fără numerar, cumpărătorul este obligat să achite prețul de achiziție al bunurilor împreună cu identificatorul de plată. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma respectivă este transferată în contul vânzătorului.
7. Politica de confidențialitate
7.1 Datele cu caracter personal ale clienților sunt tratate exclusiv în conformitate cu procedurile și standardele stabilite de lege. Toate informațiile pe care ni le furnizați sunt confidențiale și vor fi tratate ca atare. Cu excepția cazului în care ne dați consimțământul dumneavoastră în scris, nu vom utiliza informațiile despre dumneavoastră decât în scopul executării contractului, al respectării obligațiilor legale și al protejării intereselor legitime ale vânzătorului, cu excepția adresei dumneavoastră de e-mail și a numărului de telefon, unde vă pot fi trimise comunicări comerciale, deoarece această practică este permisă de lege, cu excepția cazului în care o refuzați. Aceste comunicări pot viza doar bunuri similare sau conexe și pot fi refuzate în orice moment prin mijloace simple (prin trimiterea unei scrisori, a unui e-mail sau prin apăsarea unui link dintr-o comunicare comercială). Adresa de e-mail și numărul de telefon vor fi păstrate în acest scop timp de 5 ani de la încheierea ultimului contract între cumpărător și vânzător.
7.2. Vânzătorul își îndeplinește obligația de informare față de Cumpărător în sensul articolului 13 din Regulamentul 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului în scopul executării Contractului de achiziție, în scopul negocierii prezentului Contract și în scopul îndeplinirii obligațiilor de drept public ale Vânzătorului prin intermediul unui document separat HERE.
8. Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare, returnarea bunurilor
8.1. Cumpărătorul a luat la cunoștință că, în conformitate cu dispozițiile articolului 1837 din Codul civil, nu este posibilă rezilierea unui contract de achiziție pentru livrarea de bunuri în ambalaje sigilate care nu sunt adecvate din motive de protecție a sănătății sau de igienă pentru a fi returnate după ce cumpărătorul le-a rupt. În plus, contractul nu poate fi reziliat în cazul în care bunurile au fost fabricate la comandă conform cerințelor cumpărătorului sau adaptate la nevoile sale personale, sau dacă bunurile au fost amestecate cu alte bunuri după livrare, sau dacă sunt perisabile sau au un termen de valabilitate scurt.
8.2. Cumpărătorul (consumatorul) are posibilitatea de a se retrage din contractul încheiat prin intermediul interfeței web a magazinului, prin e-mail, telefonic sau prin alte mijloace de comunicare la distanță în termen de 90 de zile (în termen de 120 de zile dacă cumpărătorul este autentificat în contul său de utilizator și a efectuat deja o achiziție de la vânzător în trecut) de la primirea bunurilor, fără a oferi niciun motiv. În cazul în care obiectul contractului de achiziție este reprezentat de mai multe articole de bunuri dintr-o comandă livrate separat, perioada de retragere începe de la data la care cumpărătorul ia în primire ultimul articol. În cazul în care obiectul contractului de achiziție este reprezentat de bunuri compuse din mai multe articole sau părți, termenul începe să curgă de la data la care cumpărătorul preia livrarea ultimului articol sau a ultimei părți. Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare trebuie să fie trimisă vânzătorului în termenul menționat mai sus. Bunurile trebuie să fie nefolosite, nedeteriorate, nespălate, nepoluate, iar ambalajul sigilat (care poartă autocolantul de sigiliu) nu trebuie să fie deteriorat sau îndepărtat. Prin ambalaj sigilat se înțelege, în special, folia transparentă în care sunt ambalate mărfurile, sigiliul original al producătorului sau al vânzătorului sau protecția transparentă a capacului mărfii. Ajutoarele erotice sunt considerate „bunuri speciale” și nu pot fi returnate sau schimbate din motive de igienă. Această categorie de excepție include și lenjeria intimă la care nu se poate exclude faptul că a fost folosită direct pe părțile intime. Bunurile trebuie să fie în ambalajul lor original sau în folia de protecție și să includă orice cadouri gratuite (DVD-uri, geluri, baterii etc.). Bunurile ar trebui să vină în așa stare încât să poată fi revândute, după cum se specifică mai jos.
8.3. Cumpărătorul poate încerca Bunurile (cu excepția cazurilor menționate mai sus), dar numai în așa fel încât să se familiarizeze cu natura, caracteristicile și funcționalitatea acestora. Prin urmare, acestea pot fi încercate doar ca într-un magazin fizic. Vânzătorul are dreptul de a evalua dacă cumpărătorul nu a cauzat o reducere a valorii bunurilor prin alte manipulări decât cele necesare pentru a se familiariza cu natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. În cazul diminuării valorii bunurilor, vânzătorul are dreptul de a reduce suma pe care o va restitui cumpărătorului cu suma pe care acesta trebuie să o cheltuiască pentru a readuce bunurile la starea lor inițială. Cumpărătorul trebuie să ambaleze bunurile într-un mod adecvat pentru a preveni deteriorarea acestora.
8.4. Pentru a respecta termenul limită de retragere din Contractul de achiziție, Cumpărătorul trebuie să trimită orice declarație neechivocă privind dorința sa de retragere din Contractul de achiziție în termenul stabilit în acești Termeni și condiții.
8.5. În cazul în care un contract din care consumatorul s-a retras este însoțit de un contract suplimentar, această retragere pune capăt, de asemenea, oricărui contract suplimentar.
8.6. Pentru a se retrage din Contractul de cumpărare, Cumpărătorul poate utiliza modelul de formular de retragere furnizat de Vânzător mai jos în acești Termeni și condiții.
8.7 În cazul retragerii din contractul de cumpărare în conformitate cu termenii și condițiile, contractul de cumpărare este anulat de la început. Bunurile trebuie să fie trimise vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la retragere. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de cumpărare, Cumpărătorul va suporta costurile de returnare a bunurilor către Vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate din cauza naturii lor prin mijloace de transport obișnuite.
8.8 În cazul retragerii din Contract, Vânzătorul va returna banii primiți de la Cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea Cumpărătorului din Contract, în același mod în care Vânzătorul le-a primit de la Cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna prestația furnizată de către Cumpărător deja la returnarea bunurilor de către Cumpărător sau în alt mod, cu condiția ca acesta să fie de acord și să nu fie suportate costuri suplimentare de către Cumpărător.
8.9. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de cumpărare, Vânzătorul nu este obligat să restituie banii primiți Cumpărătorului înainte ca acesta să returneze bunurile către Vânzător sau să dovedească faptul că a trimis bunurile către Vânzător. Vânzătorul are dreptul de a compensa unilateral cererea de plată pentru daunele aduse bunurilor cu cererea de rambursare a cumpărătorului pentru prețul de achiziție.
8.10. În cazul retragerii din contractul de cumpărare, consumatorul are dreptul la rambursarea costurilor de transport numai în valoarea unei sume standard cu care operează companiile de transport (dacă a ales o metodă de transport mai scumpă, peste standard).
8.11. Bunurile, inclusiv toate cadourile și bateriile gratuite, trebuie să fie livrate la un punct de retur Packeta (după ce am generat o etichetă de retur în urma unei solicitări prealabile prin e-mail), livrate personal sau trimise ca colet (prin curier) la Packeta Romania SRL,
Strada Virginia Nr.4 Dagomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13. Retururile trimise cu plata pentru transport la livrare nu vor ridicate la destinație și se vor întoarce înapoi la client. Alternativa este de a trimite pachetul prin compania de curierat GLS, care va ridica gratuit pachetul de retur direct de la cumpărător. Cumpărătorul poate anexa o factură (original sau copie) și informații (scris de mână este suficient) dacă dorește să facă o reclamație la bunuri sau să returneze bunurile (retragerea din contract).
8.12. Vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție din cauza lipsei de stoc, a indisponibilității bunurilor sau atunci când producătorul, importatorul sau furnizorul bunurilor a întrerupt producția sau importul acestora. Vânzătorul va informa prompt Cumpărătorul prin intermediul adresei de e-mail specificate în comandă și va returna Cumpărătorului, în termen de 14 zile de la notificarea retragerii din Contractul de achiziție, toate sumele de bani, inclusiv costurile de livrare, primite de la Cumpărător în temeiul Contractului, în același mod sau în modul specificat de Cumpărător.
9. Răspunderea pentru defectele bunurilor - pretenții
Regulamentul de reclamații
9.1 Vânzătorul este responsabil pentru faptul că bunurile nu prezintă defecte la primirea de către client. În special, acesta este responsabil pentru faptul că bunurile:
9.1.1. corespund descrierii, tipului și cantității convenite, precum și calității, funcționalității și altor caracteristici convenite;
9.1.2. sunt potrivite pentru scopul pentru care Cumpărătorul le solicită și cu care Vânzătorul a fost de acord;
9.1.3. sunt furnizate cu accesoriile și instrucțiunile de utilizare convenite, inclusiv instrucțiunile de asamblare sau de montare, punere în funcțiune;
9.2 Vânzătorul este, de asemenea, responsabil pentru faptul că, pe lângă caracteristicile convenite:
9.2.1. bunurile sunt adecvate scopului pentru care bunurile de acest tip sunt utilizate în mod normal, inclusiv în ceea ce privește drepturile terților, legislația, standardele tehnice sau codurile de practică industrială, dacă nu există standarde tehnice;
9.2.2. bunurile corespund, din punct de vedere cantitativ, calitativ și al altor caracteristici, inclusiv durabilitatea, funcționalitatea, siguranța, caracteristicilor obișnuite ale bunurilor de același tip la care cumpărătorul se poate aștepta în mod rezonabil, luând în considerare și declarațiile publice făcute de vânzător sau de o altă persoană din același lanț contractual, în special publicitatea sau etichetarea;
9.2.3. bunurile sunt livrate împreună cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucțiunile de asamblare și alte instrucțiuni de utilizare pe care cumpărătorul le poate aștepta în mod rezonabil;
9.2.4. bunurile corespund, din punct de vedere al calității sau al manoperei, eșantionului sau mostrei furnizate de vânzător înainte de încheierea contractului de achiziție.
9.3. Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru punctele menționate la articolul 9.2 în cazul în care vânzătorul a informat separat cumpărătorul înainte de încheierea contractului de achiziție că unele dintre caracteristicile bunurilor diferă, iar cumpărătorul și-a dat acordul expres cu privire la acest lucru la încheierea contractului de achiziție.
9.4. Cumpărătorul își poate exercita drepturile sale de executare defectuoasă în termen de doi ani de la primirea bunurilor. Acest lucru nu se aplică bunurilor pe care este indicat un termen minim de valabilitate, în timpul căruia bunurile își păstrează proprietățile și funcțiile și pentru care se poate reclama un defect până la perioada maximă indicată.
9.5 Dacă defectul devine evident în termen de 12 luni de la primire, bunurile sunt considerate a fi fost defecte la recepție, cu excepția cazului în care natura articolului sau a defectului împiedică acest lucru. Acest termen nu curge pentru perioada în care cumpărătorul nu poate utiliza bunurile, dacă defectul a fost semnalat în mod corect.
9.6. În cazul în care perioada de timp în care bunurile pot fi utilizate este indicată pe bunurile vândute, pe ambalajul acestora, în instrucțiunile care însoțesc bunurile sau în publicitate, în conformitate cu alte reglementări legale, se aplică dispozițiile privind garanția de calitate. Prin garantarea calității, vânzătorul se angajează că bunurile vor fi adecvate scopului lor obișnuit sau își vor păstra caracteristicile obișnuite pentru o anumită perioadă de timp. Un defect acoperit de garanție trebuie să fie adus la cunoștința cumpărătorului cel târziu în termenul determinat de durata perioadei de garanție. În cazul în care cumpărătorul a semnalat în mod corect defectul vânzătorului, termenul de exercitare a drepturilor în temeiul prestației defectuoase și a perioadei de garanție nu curge pe perioada în care cumpărătorul nu poate utiliza bunurile defecte.
9.7. Dispozițiile menționate la articolele 9.1, 9.2 și 9.5 din Termeni și condiții nu se aplică defectelor bunurilor vândute la un preț mai mic pentru defectul pentru care a fost convenit prețul mai mic, la uzura bunurilor cauzată de utilizarea normală a acestora, în cazul bunurilor second-hand la un defect corespunzător nivelului de utilizare sau de uzură pe care bunurile îl aveau la preluarea lor de către cumpărător sau dacă acest lucru rezultă din natura bunurilor. De asemenea, cumpărătorul nu are dreptul la dreptul la executarea defectuoasă în cazul în care cumpărătorul însuși a cauzat defectul.
Procedura de reclamație
9.8. Reclamațiile pot fi adresate Vânzătorului, de exemplu, prin e-mail sau telefonic la datele de contact ale Vânzătorului.
9.9.7. Cumpărătorul va depune gratuit bunurile pentru reclamație la orice punct de retur Packeta (după ce Vânzătorul a generat o etichetă de retur în urma unei solicitări prealabile prin e-mail). De asemenea, este posibil, prin acord prealabil, să se trimită bunurile pentru retur prin intermediul unui curier GLS, care va ridica gratuit pachetul retur direct de la cumpărător. Alternativ, acesta poate fi predat personal sau trimis prin curier la adresa: Packeta Romania SRL, Strada Virginia Nr.4 Dragomirești-Deal, Ilfov 077096, CTPark A1 Km13. Bunurile trimise cu plata pentru transport la livrare nu vor fi primite la destinație și se vor întoarce înapoi la cumpărător. Costurile de livrare vor fi rambursate cumpărătorului, pe baza unei dovezi în acest sens, cu excepția cazului în care a fost utilizat serviciul de livrare gratuită la punctele de retur Packeta sau prin compania de curierat GLS, în conformitate cu paragraful anterior, la numărul de telefon 596 810 697.
9.9 Mărfurile trebuie să fie livrate complete pentru a permite vânzătorului să evalueze reclamația. Din motive de igienă, Vânzătorul preferă ca bunurile să fie trimise pentru reclamație curățate.
9.10. În cazul în care cumpărătorul dorește să facă o reclamație, acesta trebuie să includă în reclamație: datele sale de contact; o descriere a defectului bunurilor; metoda de tratare a reclamației solicitată de el/ea.
9.11. În cazul în care bunurile prezintă un defect, cumpărătorul poate solicita eliminarea acestuia. La alegerea sa, cumpărătorul poate cere:
9.11.1. livrarea unui articol nou fără defecte; sau
9.11.2. repararea articolului,
cu excepția cazului în care metoda aleasă de cumpărător pentru remedierea defectului este imposibilă sau disproporționat de costisitoare în comparație cu cealaltă metodă. Într-un astfel de caz, vânzătorul poate refuza să înlăture defectul, ținând seama în special de importanța defectului și de valoarea pe care bunurile ar fi avut-o fără defect.
9.12. În astfel de cazuri, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă sau poate renunța la contract:
9.12.1. dacă vânzătorul a refuzat să înlăture defectul sau nu l-a înlăturat într-un termen rezonabil după ce a fost semnalat, astfel încât vânzătorul să nu-i provoace cumpărătorului inconveniente considerabile;
9.12.2. atunci când defectul apare în mod repetat;
9.12.3. în cazul în care defectul reprezintă o încălcare materială a contractului;
9.12.4. în cazul în care din declarația vânzătorului sau din circumstanțe reiese că acesta nu va remedia defectul într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru cumpărător.
9.13. Cu toate acestea, cumpărătorul nu se poate retrage din contract decât dacă defectul bunurilor este semnificativ. Acest lucru nu aduce atingere dreptului de a se retrage din contract în termenul normal de 14 zile, așa cum este prevăzut mai sus în acești termeni și condiții.
Tratarea reclamațiilor
9.14. Cu excepția cazului în care este desemnată o terță parte pentru reparații, vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice sediu unde este posibil în raport cu gama de produse vândute sau chiar la sediul său social.
9.15. În cazul în care se face o reclamație, vânzătorul trimite cumpărătorului o confirmare (care poate fi, de asemenea, electronică) în care se menționează data reclamației, conținutul acesteia, metoda de tratare a reclamației solicitată de cumpărător și datele de contact ale cumpărătorului.
9.16. În termen de 30 de zile de la reclamație, vânzătorul trebuie să soluționeze reclamația (inclusiv înlăturarea defectului) și să informeze cumpărătorul cu privire la aceasta. Vânzătorul și Cumpărătorul pot conveni asupra unei perioade mai lungi. În cazul în care vânzătorul nu respectă termenul de 30 de zile, cumpărătorul poate să se retragă din contract sau să ceară o reducere rezonabilă.
9.17. După soluționarea reclamației, vânzătorul transmite cumpărătorului o confirmare electronică a datei și a metodei de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea reparației și a duratei acesteia, sau o confirmare scrisă a respingerii reclamației.
9.18. Cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în mod rezonabil pentru a face o reclamație (dacă este justificată și recunoscută), aceste costuri înțelegându-se a fi cele mai mici posibile. El trebuie să solicite rambursarea costurilor în termen de cel mult o lună de la sfârșitul perioadei de reclamație pentru defecte, în caz contrar, acestea nu îi pot fi acordate.
9.19. Înainte de a utiliza orice bunuri pentru prima dată, cumpărătorul este obligat să citească instrucțiunile sau informațiile furnizate cu privire la utilizare și depozitare, în cazul în care vânzătorul le trimite cumpărătorului în format electronic sau împreună cu bunurile, și apoi să urmeze informațiile conținute în acestea. În caz contrar, cumpărătorul riscă să deterioreze bunurile printr-o utilizare necorespunzătoare și nu va putea reclama viciul în temeiul dreptului său în cadrul răspunderii pentru viciu.
10. Neacceptarea mărfurilor, anularea comenzii după expediere
10.1 În cazul în care trimitem cumpărătorului o confirmare că bunurile sunt în stoc, iar comanda este apoi expediată în termen de 24 de ore (prin GLS, în următoarea zi lucrătoare), acesta are obligația să primească bunurile comandate. El poate apoi să returneze bunurile în momentul retragerii din contract, a se vedea mai sus, moment în care se vor deduce costurile de transport.
10.2 În cazul în care clientul nu ridică bunurile de la un punct pick-up Packeta sau de la un alt transportator (cu excepția cazului în care ambalajul de transport a fost vizibil deteriorat și clientul a scris un protocol cu privire la acest fapt cu curierul), clientului i se poate solicita să plătească costurile reale de transport.
10.3. Dacă transportatorul nu reușește să livreze bunurile în timpul estimat de livrare, acest lucru nu înseamnă că cumpărătorul nu trebuie să preia bunurile.
10.4. La expedierea fiecărui colet, Vânzătorul trimite un e-mail (dacă a fost introdus corect în momentul comenzii) și un SMS de notificare (dacă a fost furnizat un număr de telefon în momentul comenzii) în care se menționează numărul coletului, data livrării, durata de depozitare și metoda de livrare, chiar dacă transportatorul nu emite o notificare de transport.
10.5 În cazul în care cumpărătorul nu este în măsură să primească transportul (călătorie de afaceri, vacanță etc.) sau are un alt motiv pentru care nu poate primi bunurile, este posibil să se convină individual asupra retrimiterii coletului. În cazul în care cumpărătorul comandă bunurile, noi le expediem imediat (în ziua următoare), iar acesta nu le preia și nu comunică mai departe, putem proceda așa cum am descris mai sus.
11. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor
11.1 Reclamațiile consumatorilor sunt tratate de către vânzător prin e-mail [email protected].
11.2 De soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum care decurg din contractele de cumpărare la distanță se ocupă Autoritatea națională pentru protecția consumatorilor, cu sediul social la adresa Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, adresa online: https://anpc.ro/.
Pentru a soluționa litigiile dintre vânzător și cumpărător în cadrul contractului de vânzare-cumpărare poate fi utilizată și platforma online .Phttps://ec.europa.eu/consumers/odr.
11.3. Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, cu sediul social la adresa Štěpánská 44, 110 00 Praga 1, adresa online: www.evropskyspotrebitel.cz este punctul de contact în temeiul Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).
12. Alte drepturi și obligații ale părților
12.1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra Bunurilor la plata integrală a prețului de achiziție a Bunurilor. Vânzătorul nu este obligat să respecte niciun cod de conduită în raport cu Cumpărătorul în sensul articolului 1826 alineatul (1) litera (e) din Codul civil.
12.2. Vânzătorul are dreptul de a vinde bunuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul comercial este efectuat în domeniul său de competență de către autoritatea comercială competentă. Supravegherea în domeniul protecției datelor cu caracter personal este exercitată de Oficiul pentru protecția datelor cu caracter personal (nr. de înregistrare 00045448). Autoritatea cehă de inspecție comercială supraveghează, printre altele, respectarea Legii nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.
12.3. Prin prezenta, cumpărătorul își asumă riscul de schimbare a circumstanțelor în sensul articolului 1765 alineatul (2) din Codul civil.
12.4 Părțile își pot transmite reciproc toată corespondența scrisă prin poșta electronică.
13. Schimbul de bunuri
13.1.Schimbul de bunuri (pentru o altă mărime, culoare etc.) este posibil numai pentru bunurile nefolosite care sunt ambalate în folia sigilată originală, după ce s-a ajuns la un acord cu vânzătorul. Bunurile fără această folie nu pot fi schimbate din motive de igienă. În cazul trimiterii bunurilor prin colet, cumpărătorul plătește costurile de transport.
13.2. Schimbul de bunuri în magazinul nostru este posibil după o înțelegere cu vânzătorul.
14. Dispoziții finale
14.1 În cazul în care relația stabilită prin Contractul de achiziție conține un element internațional (străin), părțile convin ca relația să fie guvernată de legislația cehă. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor consumatorului în temeiul legislației general obligatorii.
14.2 În cazul în care orice dispoziție din Termeni și condiții este sau devine nulă sau ineficientă, dispoziția nulă va fi înlocuită cu o dispoziție a cărei semnificație este cât mai apropiată de cea a dispoziției nevalabile. Nulitatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.
14.3 Toate drepturile asupra site-ului web al vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv asupra paginii, fotografiilor, filmelor, graficii, mărcilor comerciale, logo-urilor și a altor conținuturi și elemente, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau utilizarea în alt mod a site-ului web sau a oricărei părți a acestuia fără acordul Vânzătorului.
14.4. Vânzătorul nu este răspunzător pentru erorile care rezultă din intervenția unor terțe părți asupra site-ului web sau din utilizarea acestuia în mod contrar destinației sale. 15.5. Cumpărătorul nu va utiliza, în cadrul utilizării site-ului web, proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia și nu va desfășura nicio activitate care i-ar putea permite lui sau unor terți să intervină sau să utilizeze neautorizat software-ul sau alte componente care formează site-ul web sau să utilizeze site-ul web sau orice parte a acestuia sau echipamentul software într-un mod contrar scopului sau intenției sale.
14.5. Contractul de achiziție, inclusiv Termenii și condițiile, este arhivat de către vânzător în format electronic și nu este accesibil.
14.6 Modelul de formular de retragere din contractul de achiziție este o anexă la Termeni și condiții.
14.7 Prin postarea unui comentariu sau a unei recenzii de utilizator fără sau incluzând o fotografie, utilizatorul consimte la utilizarea în scopurile Pink Elephant Ltd. și acordă prin prezenta o licență pentru utilizarea ulterioară.
Contact telefonic
Telefon de contact +420 596 810 697 (CZ) și +421 277 270 005 (SK), disponibil de luni până vineri, între orele 8.00-19.00, sâmbătă și duminică, între orele 8.00-12.00. Apelantul este taxat în conformitate cu lista de prețuri a operatorului de telefonie mobilă al acestuia.
Operator:
HQ - nu trimiteți reclamații la această adresă:
Růžový slon s.r.o.
Výstavní 1928/9, Moravská Ostrava, 702 00
Dosar nr.: C 36400, înregistrată la Tribunalul Regional din Ostrava, nr. de identificare: 28642317, nr. de TVA: CZ28642317.
Extras din Registrul Comerțului, a se vedea justice.cz
ADRESA DE CONTACT ȘI ADRESA MAGAZINULUI:
Růžový slon s.r.o.
U Nádraží 1204/2a
73601 Havířov-Šumbark
O listă a magazinelor noastre poate fi găsită AICI.
Telefon: +420 596 810 697 (CZ), +421 277 270 005 (SK)
Adresa de e-mail
: [email protected]
Manager responsabil: Adam Durcak
Termeni și condiții valabile de la 1.2.2023
Termenii și condițiile valabile între 1.11.2021 și 31.1.2023 pot fi găsite AICI.
DESCĂRCAȚI:
Formular de retragere din contractul de vânzare-cumpărare